diumenge, 5 de maig del 2013

Expotarta 2013



La setmana passada vaig estar a Expotarta 2013 a Madrid.

Vaig anar amb la meva tia Pili.


El primer que vaig fer va ser anar a visitar a la Alma Obregón de Objetivo Cupcake Perfecto. Feia temps que volia conèixer-la i vaig portar el seu llibre per a que me'l signés.  És una noia super simpàtica i amable com transmet al seu blog i a la televisió. Aprofitant que estava a Madrid,  a la tarda també vaig anar a visitar la seva botiga, que en ocasió de la fira estava oberta a mode de festa tot el cap de setmana.

 

De tot el que vaig veure, el que més em va agradar va ser el stand de la Roser Velázquez de Cookies Paradise. Em va entusiasmar el seu estil vintage i rosa!

 

El que més il·lusió es va fer va ser retrobar a la meva amiga Mercè Garcia i descobrir que s'està dedicant a la rebosteria creativa amb Cupcakes para el Camino. No em va extranyar  perquè ella sempre ha estat molt creativa i emprenedora. A més a més de ser una persona immensament simpàtica, bona i dolça. En aquesta ocasió va acompanyar a la Roser en el seu stand però segur que en properes fires tindrem ocasió de visitar-la en el seu propi, perquè és una gran artista.


També vaig veure molts treballs bonics d'altres professionals.

 
 

De productes em van agradar molt els fondants de colors i sabors de Tarta Ñam. La Pili en va comprar de taronja per a decorar un pastís amb el que participarà aquest cap de setmana en un concurs.

8 comentaris:

  1. Quin post més dolcet!! quines artistes! Marta

    ResponElimina
  2. Es impresionat tot el que és pot fer amb tartes, hem quede bocabadada,
    Un petó molt fort

    ResponElimina
  3. Què xulo Carmeta, et felicito pel bloc, i si et passes pel meu hi tens una sorpresa! http://totfetacasa.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  4. Hola Carme,
    M'ha agradat molt la teva entrada. I ha estat un detall molt maco anomenar-me. Sobretot vull agrair-te les paraules tant maques que has dit de mi.
    Un petonàs.
    Mercé.

    ResponElimina
  5. Hola Carme,
    M'ha agradat molt la teva entrada. I ha estat un detall molt maco anomenar-me. Sobretot vull agrair-te les paraules tant maques que has dit de mi.
    Un petonàs.
    Mercé.

    ResponElimina
  6. mucho nivel se ve ,seguro que fue genial para ti poder asistir y aprender
    beso

    ResponElimina
  7. Quins pastissos tan espectaculars! No m'hagués molestat anar-hi, també ;)
    Marta

    ResponElimina
  8. Una entrada molt currada, amb un munt d'inspiració per a totes les que no varem poder anar!

    ResponElimina