dissabte, 15 de desembre del 2012

Premi Best Blog



Ara que s’acosta Nadal, he passat per “la catifa vermella” a recollir el premi Best Blog, que m’ha atorgat el blog Les Meves Cuinetes, un blog amb receptes sorprenents i molta cultura gastronòmica, que m’ha passat “la seva corona” :). Gràcies Isa!!! Ets The Best!!! :)

I ara haig de donar-li el premi a 10 blogs més amb menys de 200 seguidors. I els guanyadors són... : 

El mago y la bruja 
Fórmules culinàries 
Curry curry que te pillo 
Kooking
Entre núvols de cotó
Les cireres de la Mery
Tiaré de vainilla
La meva primera cuina
Cacharreando en mi cocina
I per postres... Blog de postres

5 comentaris:

  1. Hola guapi, moltes gracies pel premi!! El posare al meu blog. Un peto

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Carmeta! Sempre és un plaer rebre premis! Ara mateix em faig seguidora teva, tens un blog molt maco!
    Montse.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies per otorgar-nos el premi!!
    ptns!!

    ResponElimina
  4. Moltissssiiiiiimeeeeessssss gràcies !!!!.

    No saps quina alegria que em dona. Moltes gràcies :-))

    muaks !!!

    ResponElimina
  5. Moltiiiiisiiiiiimes gràcies !!!

    Em fa molta il·lusiò. Moltes grácies.

    Muaks!!

    ResponElimina