dimarts, 11 de setembre del 2012

Granissat de llet merengada amb gelat de torró


Aquest estiu a Vallada hem provat uns granissats que ens han agradat molt.


 Ingredients:
  • 1 litre de llet.
  • 1 branca de canyella.
  • 1 beina de vainilla.
  • 1 pela de llimona.
  • 100 grams de sucre.
  • Gelat de torró.

Preparació:
  1. Posem un cassó al foc amb tots els ingredients, i deixem coure a foc lent 4 minuts a partir de que comenci a bullir.
  2. Colem la llet i la posem en un recipient per al congelador, el fiquem i el deixem unes 6 hores. Durant aquest temps la traurem 3 vegades i remourem per trencar els cristalls que puguin fer-se, passat aquest temps la traiem i triturem amb la batedora, i la posarem en copes altes de cristall.
  3. Afegim una bola de gelat de torró i servim.

8 comentaris:

  1. m'acabes d'arribar a l'ànima, sense comentaris, tal com t'he explicat, la llet merengada és una de les meves perdicions.....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs amb el gelat de torró queda una combinació molt llaminera :)

      Elimina
  2. Hola guapa tu

    Nena quin Pecat Mortal ens mostres avui, hummm

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
    Respostes
    1. No podem ser perfectes ;) Però aquests pecats no fan mal a ningú i són molt bons per a l'esperit... :)

      Elimina
  3. Veus? Açò forma part d'este món globalitzat, l'intercanvi d'informació i de receptes. M'alegre que vos agradaren els granissats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. De Vallada m'agrada tot!!! Encara publicaré més receptes del poble... :) Des d'aquí una menció especial a les verdures de l'hort i a l'oli d'oliva del Santi i l'Ana Maria!!! DO gourmet :) Petonets per a tota la família! Ja us trobem a faltar...

      Elimina
  4. Quina combinació més bona! M'has fet venir ganes de probar-la, just avui em menjat gelat de torró cassola!!

    ResponElimina