diumenge, 6 d’abril del 2014

Dolç Maremagnum 3


Aquest dissabte vaig estar a la 3a Fira de Rebosteria Dolç Maremàgnum, la fira-mercat de productes de rebosteria creativa organitza periòdicament el Maremàgnum a la Terrassa de la segona planta. En donen cita alguns dels millors professionals de rebosteria de Catalunya i aficionats amants de la rebosteria i dels dolços. Hi ha demostracions, exhibicions i workshops gratuïts, per agafar inspiració i aprendre a decorar els teus pastissos, galetes i cupcakes. I es poden provar i comprar delícies dolcíssimes.

Aquí us deixo el que més em va agradar i els seus autors:


 Betty's Bakery

Betty's Bakery

 Artifondant

 Las Tartas de Matilda


Las Tartas de Matilda

 Las Tartas de Matilda

 Las Tartas de Matilda

 Las Tartas de Matilda

Miaaau

Que tingueu un feliç i dolç diumenge!

8 comentaris:

  1. M'encanten les cròniques dels tallers i fires que visites! uns pastissos i dolços espectaculars, dignes de veure en primera persona!! un petonàs!

    ResponElimina
  2. Menudes obres art. Segur que estàn d'allò més bones. Una abraçada des de Vallada.

    ResponElimina
  3. Mare meua, quin nivell, unes autèntiques meravelles. I, a més, segur que tot era boníssim. Ja m'hauria agradat de ser-hi. Petons.

    ResponElimina
  4. Que obras de arte y que lastima tener que comerselas.Salu2

    ResponElimina
  5. Impressionants els pastissos! Sembla un bon lloc per anar a xafardejar, la fira, oi?
    Marta

    ResponElimina
  6. Autèntiques filigranes! Jo en una fira d'aquestes em sembla que m'hi faria mal: no sabria pas a on anar i què fer primer!!!!☺
    Una abraçada

    ResponElimina